Asmarino Fundraising: Because There Is So Much More to Be Done!

كفى!

 

كفى!


الحركة العالمية للشباب الإريترية  فرع المملكة المتحدة سوف سيتم عقد تجمع الشباب على نطاق المملكة المتحدة من خلال الجمع بين جميع الاريتريين المهتمة بصفة عامة والشباب على وجه التحديد يوم الاحد  30 مايو 2010 في الساعة 14:30 ظهرا.


وسينظم الاحتفال المقام تحت شعار "حان الوقت من أجل التغيير في إريتريا!"   وسيكون جدول الأعمال الرئيسي حول الوضع الراهن في إريتريا وحول مواضيع هامة من حركة EYGM في العالم ولا سيما في المملكة المتحدة مستوى ، بما في ذلك مناقشات أخرى بشأن القضايا الراهنة التي تواجه الشباب الإريتري كذلك.


المكان                
The old laundry
Crossford Street, Stockwell
London, SW9 9HQ

 

ENOUGH IS ENOUGH!


ERITREAN YOUTH GLOBAL MOVEMENT –UK will be holding  UK-wide youth gathering by bringing together all concerned Eritreans in general and the youth spec ifically on Sunday 30th May 2010 at 2:30 PM.


The event will take place under the theme “IT’S TIME FOR CHANGE IN ERITREA!” and the main agenda will be about the current situation in Eritrea and on important topics of EYGM movement at a global and in particular UK level, including other discussions on current issues facing Eritrean youths as well.


VENUE
The old laundry
Crossford Street, Stockwell
London, SW9 9HQ

 
BLOG COMMENTS POWERED BY DISQUS

Videos

Latest Comments

Announcements